آیا کراتینین 2.4 بدان معناست که من در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه هستم
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا کراتینین 2.4 بدان معناست که من در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه هستم

آیا کراتینین 2.4 بدان معنی است که من در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است؟ مشخص شده است که در درمانگاه، CKD به پنج مرحله با توجه به سطح کراتینین تقسیم شده است. حتی این، که به معنی نه سطح کراتینین تنها شاخص این بیماری است، بنابراین ما نمی توانیم قضاوت این بیماری است که در آن مرحله فقط از سطح کراتینین 2.4 است.

کراتینین یک محصول متابولیسم عضله است، سطح آن در بدن ما می تواند توسط عوامل بسیاری تحت تاثیر قرار. علاوه بر این، کلیه عملکرد جبرانی قوی، سطح کراتینین نمی خواهد کاهش، تنها پس از عملکرد کلیه کمتر از 50٪ است. بنابراین به عنوان یکی از شاخص بیماری کلیوی، می تواند عملکرد کلیه در برخی از درجه منعکس اما می توانید آن را منعکس نمی کند دقیق است.

از بالا ما می دانیم که تنها سطح کراتینین می توانید تشخیص نیست که مرحله بیمار در حال حاضر در، که بدان معنی است cretinine 2.4 ممکن است در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه می شود، بنابراین شما نیز باید آن را با توجه به سطح GFR قاضی، یکی از تر یک نشانگر دقیق از عملکرد کلیه است.

بیمار که در این مرحله هستند، نکته کلیدی این است که تشخیص زودتر، سپس درمان مربوطه را. به عنوان بهترین درمان برای کراتینین 2.4، ما دوست داریم که به طب میکرو چینی Osmotherapy، داروی گیاهی چینی نوآورانه است که خارجی اعمال شده را توصیه کند. این یک درمان بی خطر و بدون عوارض برای بدن انسان است. این یکی از موثر ترین درمان برای این بیماری است.

حالا شما می دانید که کراتینین 2.4 دوز به معنی نه مردم در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه هستند، آنها نیاز به آن قضاوت جامع. اگر شما هر گونه کمک در تشخیص بیماری یا درمان آن نیاز دارید، انجام مردد به دکتر آنلاین ما بگویید نه، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: تشخیص CKD، کراتینین 2 , 4، مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، آیا کراتینین 2 , 4 بدان معنی است که من در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه هستم ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: